Eerste stop

24 februari 2019 - Lydenburg, Zuid-Afrika

6A024BAD-0A5C-4AF9-8A7C-E37AA68183A4

We redden het niet om on een keer door te rijden naar de het reservaat  waar we drie nachten verblijven. Dus 1 tussenstop. Heerlijk even landen in de natuur en warmte. Schitterende reis! Na een zeer goede nacht op naar Shindzela!! Prachtige reis door de bergpas langs mooie natuur met veel plantages. Alles is zeer groen, het heeft  begin januari veel geregend ook het park is groen. Tijdens de gamedrive al veel dieren gespot. Vanmorgen om half 5 zijn we gewekt voor een vroege tocht. Wat een mooie natuur en al die vogels en dieren.. Gisteren avond zagen we twee vrouwtjesleeuwen en later nog een mannetjesleeuw. De welpen alleen gehoord we hopen ze vanavond te spotten. Ik kan wel huilen van geluk wanneer ik al die mooie dieren zie!! Wat een schitterende schepping en creaties. De meest kleurige vogels! Heerlijk om hier op adem te komen in dit vredige park zonder hek, dat dan wel. We slapen in tenten en ranger Brett bracht ons gisteren avond naar onze tent. In de avond is het niet toegestaan om alleen naar je tent te lopen. Wannneer ik geluk heb komen de olifanten langs onze tent. Vanacht hoorde ik hyena‘s niet al te ver weg. Jammer om te slapen met die bijzondere geluiden in de nacht het lukte dat  ook niet zo goed. Vandaag verder een rustdag houden en bijlomen van de reis. Morgen zijn we hier nog 1 dag. Genieten dus.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemiek:
    24 februari 2019
    Lijkt me indrukkend allemaal
  2. Annemiek:
    24 februari 2019
    Ooooohhh wat bijzonder zeg en leeuwen!!!! WAUW wat kan je dan onder de indruk zijn van zoveel schoonheid en de schepping in al Zijn pracht te mogen zien☺️ Ik geniet mee , tof alle foto’s
  3. Monique:
    25 februari 2019
    Lieve Dagmar, ik kan mij zo goed voorstellen dat het je ontroerd; de natuur, de dieren, de plek waar je bent, etc. Dankjewel voor het delen!