Vertrek in zicht

19 februari 2019 - Doetinchem, Nederland

De laatste regelzaken geven altijd nog wat druk. Koffer pakken vol cadeautjes en zomerkleding. Nog even dit en nog even dat. Je kent het misschien wel. Werk en thuis er is nog veel te doen. Zin begint mij te bekruipen. Ik kan mij nog niet voorstellen dat ik over twee dagen omgeven word door warmte in het land waar ik mij de vorige reis zo ontzettend thuis heb gevoeld. Ik verlang naar de geur van de Afrikaanse aarde. Het stof en de lieve mensen die je eindeloos omarmen met hun ogen. Ik verlang naar wederzien en verder brengen waar we zijn.

Nog maar even en ik ben daar aan de andere kant van de evenaar. Zuid Afrika ik kom naar je toe!

1. Cris:
    20 februari 2019
    Wauw, wat mooi Dagmar! En wat goed dat je dit doet. Heel veel plezier gewenst bij dit mooie avontuur. Ik ben benieuwd naar de verhalen.
  2. Alex Jansen:
    Hoi Dagmar, wat een mooi avontuur en goede doelen. Heel veel plezier en genieten.
  3. Nono Poels:
    21 februari 2019
    Hoi Dagmar,
    veel inspiratie op je reis. Wat een mooi avontuur ga je aan.
    Ik ga je op de voet volgen.